Südamelt ära – Eesti Post!

Homepage Forums – VARIA – Vabad teemad Südamelt ära – Eesti Post!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 693 total)
  • Autor
    Postitused
  • #103765 Reply
    AvatarPohjataht
    Member

    Sul oli õigus, Rees. 😳
    Kuid miks pole tänase päeva jooksul see kuhugi liikunud? 👿
    Muide, eelmine tähitud pakk jõudis minuni enne, kui netist üldse liikumahakkamist postituskohast näitas!
    Milleks siis üldse see jälgimisvõimalus, kui see absoluutselt õigesti ei toimi!? 👿

    #103766 Reply
    AvatarPohjataht
    Member

    Paki nr.. RR152303676EE
    Kuupäev Saadetise staatus
    7.02.2009 15:16:00 Lähetatud (Haapsalu postivahetuspunkt)
    7.02.2009 14:05:00 Saabunud (Haapsalu postivahetuspunkt)
    7.02.2009 14:01:00 Lähetatud (Haapsalu postkontor)
    7.02.2009 11:25:00 Vastuvõetud (Haapsalu postkontor)

    Hetkel kell. 11.11 ja mul pakk käes, kuid ametlikult on pakk ikka Haapsalus!
    Vot kuidas Eesti Posti süsteem töötab! 👿

    #103767 Reply
    AvatarAnonüümne
    Guest

    @Põhjatäht wrote:

    Paki nr.. RR152303676EE

    Hetkel kell. 11.11 ja mul pakk käes, kuid ametlikult on pakk ikka Haapsalus!
    Vot kuidas Eesti Posti süsteem töötab! 👿

    Sündmused on nüüd olemas. Kusagil ei ole kirjas, et teavituses peavad sündmused jooksvalt näha olema. See oleks muidugi väga hea, kui see nii oleks.
    Ma ei tahaks nüüd EP´d õigustada aga ma arvan, et kui 12h jooksul sündmus teavitusse jõuab on ka aktsepteeritav.

    #103768 Reply
    AvatarPohjataht
    Member

    See 12h on igati mitterahuldav!
    Ja seepärast, et kui vaja hakata näiteks kaduma läinud paki jälgi ajama, siis need andmed on seal VALED!
    Ja selle järgi ei saa ka korralikult paki teekonda jälgida = kuidas saan ma infot paki asukoha kohta, kui pakk jõuab reaalselt enne minuni kui info internetti! Ehk sisuliselt on see mõttetu teenus EP poolt, mida netis paki teekonna jälgimisena pakutakse!
    Enne käesoleva kehtiva programmi kasutamist paki jälgimiseks oli varem paki teekond korralikult ja õigel ajal ka jälgitav = olen seda varem pidevalt ja ka pärast muutusi kontrollinud, et julgen seda väita!
    Kokkuvõttes leian, et info üleslaadimise tihedus serverisse on mitterahuldav!
    Rahuldav oleks mingil määral poole tunnine viivitus, mitte võimalik 12h!

    Ja väide, et tihemini ei saa infot serverisse üles laadida ei ole vettpidav = 1 õige programmeerija kirjutab sellise programmi, mis teeb seda automaatselt! Iseasi, kas EP omab piisavat mõistust, et selline asi teostada!

    Või kuidas meeldiks näiteks Eesti Posti töötajale poes kaardiga maksta, kui kaardimakse toiming kestaks näiteks 12h! 😈
    Oleks ju tore, kui EP töötajatele oleks selverites sellline spets 12h-se viivitusega teenus! ;)
    Tasuks selle üle mõelda teil …

    Näiteks tänane tulemus:
    Paki saabumine kohalikku postkontorisse 18.00 = lausa kõrvulukustavalt röökiv vale, sest postkontor on juba poolest päevast alates suletud!!! 👿

    #103769 Reply
    AvatarAnonüümne
    Guest

    Varasemalt on olnud u. 1,5-2 tunnine viivitus. Sündmused ei ole kunagi reaalajas teavitusse jõudnud. Sündmuste maht on päris suur. Sündmuste liikumine peaks normaliseeruma see aasta, seoses vana süsteemi väljavahetamisega.
    Iga ettevõtte üks eesmärkidest on kliendirahulolu. Selle poole püüdleb ka EP.

    @Põhjatäht wrote:

    Ja väide, et tihemini ei saa infot serverisse üles laadida ei ole vettpidav = 1 õige programmeerija kirjutab sellise programmi, mis teeb seda automaatselt! Iseasi, kas EP omab piisavat mõistust, et selline asi teostada!

    Kommenteeriks seda lõiku. Ma ei ole seda väitnud!!! Mul on tunne, et Sul on EP vastu ikka tõsine viha. Kurb. EP´l on mõistus peas ja me oleme teavituse teemadest vägagi teadlikud. Tõesti püüdleme paremuse poole.

    Lasen analüüsida viivituse pikkust.

    #103770 Reply
    AvatarKosmosemutt
    Member

    kuulge kullakesed, eesti posti juhtkond ei käi siin seda foorumit lugemas, mis mõtet on siin soiguda (ja milleks jälgida pakki, mis juba käes?). kui ikka on nii palju kaebusi, siis tehke isetegija kommuuni poolt ametlik kaebus eesti postile või tarbijakaitsele, see pole nali, vaid asjalik soovitus. või tegelege mõne muu konstruktiivse kodanikualgatusega, mis eesti posti tööd parandaks, kandideerige riigikokku või eesti posti nõukogusse.
    ja tõepoolest kontrollige kõigepealt, kas olete pakile aadressi korrektselt peale kirjutanud või otsingusse koodi õigesti sisestanud.
    ise olen saanud postist lahket abi isegi sel määral, et dispetšeri abil õnnestus poolel teel kätte saada konkreetne kuller ja paluda tal marsruuti muuta ja üks kiire pakk enne teisi kohale viia. ise tuleb liigutada, seltsimehed, igal pool on inimesed ja nendega on võimalik rääkida.
    lihtsalt piinlik on lugeda, muud käsitöövälised teemad pannakse enamasti lukku, aga siin jääb küll sama mulje kui kuulata eesti riiki ja valitsust kiruvaid penskareid. siin ju tegusad noored naised koos.
    kas teeme samasugused teemad ka teiste teenusepakkujate kohta – toidupood, juuksur, hambakliinik, takso, pank, tankla, ….. ?
    muide postimehe tarbija24-s on ka kaebusteraamatu rubriik, kuhu saab käia oma südamevalu välja valamas.

    #103771 Reply
    AvatarPohjataht
    Member

    Kohalike töötajate suhtes mul pretensioone pole.
    Minu rahulolematus on EP kui institutsiooni suhtes, kus kala mädaneb peast!
    Ja minu senised pöördumised otse nende poole pole tulemust andnud.

    Airäh Kosmosemutt, sain nii mõnegi infokillu sinu kirjutisest ;)

    #103772 Reply
    AvatarMirjam
    Member

    Olen Kosmosemuti jutuga täitsa nõus, et kui on pretensioone, esita need Eesti Postile.
    Ja see kellaaja täpsuse kohta ka tundub lihtsalt otsitud põhjusena, minul näitekas hilineb kättesaamise aeg ligi 20 tundi, sest olen postiringi peaegu esimene pakisaaja, aga postiljon läheb allkirjastatud (kellaajastatud) paberitega alles järgmisel päeval postkontorisse, pole ju reaalne, et igal postiljonil oleks mobiilne internetiühendus, et sisestada õige kellaaeg jälgimisprogrammi.

    Aga hea soovitus – kui EP tööga rahul ei olda, siis närvide rahustuseks võib ju kasutada kas ELS või kullerteenust. Ise kasutan väärtuslike asjade saamiseks-saatmiseks ainult ELS´i ja kui väga kiire, siis kullerposti, millega kõige pikem paki kättesaamise aeg on olnud natuke üle 4 tunni, mõlemad teenused on pälvinud minu lugupidamise.

    #103773 Reply
    AvatarPohjataht
    Member

    Mirjam:
    Olen esitanud pretensioone EP-le korduvalt küllaga ja igasugustele asjameestele seal => tulemus on igal korral olnud suur ja ümmargune 0!!!
    Aga … jah … siin teemas lõpetan ära ja lähen Tarbijakaitset kummitama ;)

    #103774 Reply
    AvatarKosmosemutt
    Member

    kas kusagil on üldse sätestatud, kui kaua mingi pakk tohib teel olla? ma arvan, et mitte. ja tähitud pakk tulebki aeglasemalt, sellest informeerivad postitöötajad iga kord, kui tellimuse vormistamine käib.
    selge on see, et paari päevaga üleriigilist infosüsteemi ümber teha ei saa, kaeba kuhu tahad.
    ei ole minagi sellest patust prii, et unustasin ükskord tähtsa töise paberi mitmeks päevaks oma käekotti ja ülemus kirus eesti posti…. enamasti see “saadetise hilinemine” just nii töötab.

    #103775 Reply
    Triin27
    Member

    Sain ka alles postkasti välimaalt tulnud paki ,millel oli näha et oli paki sisse vaadatud ,et ei tea mis asi see seal küll on .Mingi eriline haiglane huvi on tundub .Näha oli et ümbrikku oli rebitud .Asja sain ikka ilusti kätte muidu eriti katkiste asjadega pole probleeme olnud.Kurvaks teevad sellised asjad.

    #103776 Reply
    killukalli
    Member

    @Kosmosemutt wrote:

    kas kusagil on üldse sätestatud, kui kaua mingi pakk tohib teel olla? Ma arvan, et mitte.

    Eesti posti kodulehelt :

    Lihtmaksikiri edastatakse saajale postitamise päevale järgneval postkontori tööpäeval.

    Tähtmaksikiri edastatakse saajale postitamise päevale ülejärgneval postkontori tööpäeval.

    Väärtmaksikiri edastatakse saajale postitamise päevale ülejärgneval postkontori tööpäeval.

    Enne postkontori postivahetust postitatud standardpakkide keskmine kättetoimetamisaeg saaja elukohajärgsesse postkontorisse on postitamispäevast ülejärgmisel tööpäeval.

    Postisaadetise saabumise teade edastatakse saaja postkasti hiljemalt järgmisel tööpäeval.

    Ps.Mina sain 22.dets Tallinnast postitatud(tempel peal- ei olnud saatja käekotis) jõulukaardi Tartus kätte jaanuari teisel nädalal aga noh………

    #103777 Reply
    Verpin
    Member

    @Põhjatäht wrote:

    Näiteks tänane tulemus:
    Paki saabumine kohalikku postkontorisse 18.00 = lausa kõrvulukustavalt röökiv vale, sest postkontor on juba poolest päevast alates suletud!!! 👿

    Pakipostiga tegelev töötaja ei sõltugi avaliku postkontori lahtioleku aegadest see inimene teeb oma tööd sageli 04-08 ja 18-23, sest just sel ajal liiguvad postipaki autod

    #103778 Reply
    Annyliis
    Member

    Minu poole liigub tähitud pakike juba esmaspäevast saati. 💡 Oh, seda EP küll.

    #103779 Reply
    ussicke
    Member

    Aga sa kavanda postkontori maatasa tegemise operatsioon – ikke rinnete kaupa, taktikad ja strateegiad, manöövrid, tagavaraplaanid jne. Siis on kindel, et pakk tuleb hirmuga kohale.

    Mina ootasin üle nädala Palamuselt saadetud LÕNGU. No nende ootamine on nagu ta on, närvide mäng, et tahaks juba katsuda ja uurida ja mustrit valida – ja mida ei tule, on lõngad. Posti pani täie mõistuse juures olev, kaine, kirjaoskaja naesterahvas. Kirjutas aadressi ülimalt põhjalikult ja puha. Saatis tavapostiga, et tuleks kiiremini kui tähtkiri. No ja ei ole – ei pakki postkontoris, ei teadet postkastis.

    Reedel planeerisime, et kui esmaspäevaks (tänaseks) ka pole mingit märki, siis läheb postkontorite maa päält pühkimiseks – Palamuse naesterahvas kasutas lausa oma asukohast tingitud eelist ja laenas asjaomastelt isikutelt tamasseri rauad – ja nädsa-nädsa, ongi mul pakiteade postkastis. Hirm ikke paistab olevat ainus tegur, mis asjad liikuma lükkab 🙄

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 693 total)
Reply To: Südamelt ära – Eesti Post!
Your information: