Reply To: Südamelt ära – Eesti Post!

Homepage Forums – VARIA – Vabad teemad Südamelt ära – Eesti Post! Reply To: Südamelt ära – Eesti Post!

#103668
Avatartriibuline
Member

Lugesin teemat ja tekkisid mõned mõtted. Kuna minul nimetet asutusega kogemusi nii positiivseid kui negatiivseid, siis need olukorrad olenevad ikkagi eranditult konkreetsest teenindavast personalist. Kui teada oma õigusi ja neid ka nõuda,siis saavad asjad lahendatud. Mis mind siin teemas natukene hämmastas, siis see, et kui klient on tellinud kauba ja see läheb kaotsi ja ta ei saa ei kaupa ega raha tagasi (vahet pole on see summa suur või väike)……siis mina leian, et sedasi see ei peaks käima. Paki saatnud firma asi on siiski tegeleda kadunud paki otsimisega või saata uus saadetis või maksta raha tagasi. Kliendil ei ole ju mingit võimalust postiasutusega asja lahendada. Küll on aga paki saatnud firmal ja Eesti Postil nii õigused kui ka kohustused, eriti veel kui ollakse lepingulised partnerid. Saab ju järelepärimise teha,et kellele,kuhu ja mis kuupäeval on pakk saadetud. Seda siis tähitud paki kohta. Lihtmaksikirja nad ei otsi. Saadan ise ka igapäevaselt pakke, nii ELS-iga, tähitult kui lihtkirjana. Probleeme on tekkinud ELS pakiga, mis eksles nädal aega enne kui kliendini jõudis ja lihtmaksikirjana saadetud pakiga, mis pikalt kadunuks jäi ja kliendile juba uus pakk sai saadetud ja lõpuks ka kadunud saadetis välja ilmus. Postiljon oli lihtsalt teatise valesse postkasti pannud….
P.S. Pakki saab postkontorist küsida ka nime järgi, vanasti kehtis see küll tähitud paki kohta aga üllatus tabas mind eelmisel nädalal,kui nime järgi leiti ka lihtmaksikiri. Ei taibanud küsida, kas on mingid muudatused selles osas. Ühesõnaga kui ei ole ka triipkoodi, siis oma nime järgi tasub küsida ikka 😉